Autor |
Wiadomość |
^^MiNeTkA^^ |
Wysłany: Wto 17:58, 09 Sie 2005 Temat postu: |
|
Ehhh... i co z tego że zmienisz sobie grafikę?
jeżeli intersefjs gry jest ten sam...
Wojtyrka i nie pouczaj mnie w kwestii mu, poniewaz grałem w te gre sporo czasu i nadal gram... Ale nie da sie ukryć że tibia jest duzo bardziej rozbudowaną grą.
(krytykujesz kogos kto Ci pomagał jak zaczynałes.) pałoooo!! |
|
|
Wojtyrka |
Wysłany: Wto 17:41, 09 Sie 2005 Temat postu: |
|
^^MiNeTkA^^ napisał: | ale grąjest bardzo rozbudowana pod wieloma względami i jeżeli ktos potrafi grac nie znudzi mu się szybko... Najlepsze jest to że jest dużo qestów , duzo moobów, i się ciężko gra. Za wszelką cene starasz sie aby nie umrzeć, |
Po
1. Jezeli ktos potrofi grac w mu to tez gra sie szybko nie znudzi
2. Zagraj sobie na globalu (bez hakow) ale watpie czy bedzie ci latwo (bo z twojej wypowiedzi zrozumialem ze jest latwo) dobic chodziaz resa
3. W MU CHDZIAZ NIKT NIE KRZYCZY ZE GONI GO SLIMAK !!!
i po 4 jezeli wejdziesz TU to zobaczysz ze mozna sobie samemu wzbogacic gre
pS. Nie jestem przeciwnikiem tibi ale bronie MU
PozDro
(szczegolnie 4 ^^MiNeTkA^^)
Edit
Przepraszam MATEUSZKU
Respect for you and your bitch
(i nie bede kwestionowal twojej wypowiedzi SZCZEGOLNIE JEZELI BEDZIE CHODZIC O MATEAMTYKE BO TY JESTES TAKI MADRY :p) |
|
|
^^MiNeTkA^^ |
Wysłany: Wto 17:23, 09 Sie 2005 Temat postu: |
|
Jak Argool(pała) napisał Mu ruless.
Ale mu jest grą bez sensu grasz , robisz resa itd... Monotonia...
W mu są zaledwie 2 qesty(Bc. Przemiana w bk , sm , me)
No i Admini gm'owie mogą robic eventy-rodzaje qestów , ale w końcu pomysły sie wyczerpują i to równierz staje sie powoli monotonne...
A , Tibia , gra która nie zachwyca grafiką , ale grąjest bardzo rozbudowana pod wieloma względami i jeżeli ktos potrafi grac nie znudzi mu się szybko... Najlepsze jest to że jest dużo qestów , duzo moobów, i się ciężko gra. Za wszelką cene starasz sie aby nie umrzeć, ponieważ tracisz bp. i jakis tam % że zgubisz jakis przedmiot.
To mi sie podoba w tibi , czego nie ma w mu.
Ps: Miałem napisać o tym uptade ale miałem nadzieje że zrobi to ktos za mnie. Miałem dobrą nadzieję.
MeHeHeHe Screw you ! . . . |
|
|
ArGoLeK |
Wysłany: Pon 20:37, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
Nigdy nie trawiłem Tibi ,
zawsze wolałem Mu , nawet gdy
"Administrator" CHEMIK zaczoł w nią grać ,
byłem twardy i dalej grałem w mu .
to Były czasy
Edit By CHEMIK
Tibia jest nawet niezła też kiedys na nią psioczyłem a jak widac nawet skusiłem się by w nią zagrać, i jeszcze kiedyś sobie pogram |
|
|
-Zap- |
Wysłany: Pon 20:17, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
No niezły update dadzą ^^ widze, że chyba wróce do tibi ^^ życzcie mi powodzenia ^__^ |
|
|
Gaja |
Wysłany: Pon 20:13, 08 Sie 2005 Temat postu: Letni update 2005 |
|
Skoro nikt o tym nie pisze to moze ja zaczne
Nowosci w nadchodzacym update
Na podstawie newsa na Tibia.com http://www.tibia.com/home/?subtopic=news
W nadchodzącym update zostanie dodane wiele automatycznych opcji przeciwko nadużyciom ze strony graczy:
1. Potwory zlurowane zbyt daleko od spawnu będą znikały nie zostawiając ani doświadczenia, ani przedmiotów, a potwór odrodzi sie na nowo normalnie podczas następnego respawnu. Potwory znikną również jeśli zostaną wyciągnięte liną 2 poziomy wyżej.
2. Po update będzie można przechodzić po większych stertach parceli, krzeseł itp. Dodatkowo nie będzie można rzucić czaru pola (fire field, energy field, poison field) na przedmiot na który nie można wejść (stoły, skrzynie, itp).
3. Runy lecznicze beda automatycznie działały na osobę, która używa tej runy, jeśli na polu stoi więcej niż jedna osoba. Dodatkowo wszystkie statki i piramidy w Ankrahmun zostana uznane za protection zone. Nie będzie można zablokować "rope spot", gdyż zawsze będzie można użyć liny, nawet jeśli będą nawrzucane śmieci na to miejsce.
4. Meble i inne przedmioty, których nie można nosić w plecaku będą sprzedawane w postaci paczki, którą bedzie mozna nosić w plecaku a następnie poskładać w domku (mam nadzieję, że będzie instrukcja montażu w paczce )
5. By uniemożliwic paladynom trening afk, wprowadzono prawdopodobieństwo zniszczenia włóczni po rzucie. Jesli tak sie stanie - włócznia znika i nie da się jej odzyskać. Dzięki temu, paladyni nie będa mogli stać kilka(naście) godzin z programem do automatycznego podnoszenia włóczni, gdyż po jakimś (dłuższym) czasie skończy im sie ich zapas.
6. Żeby łowić ryby potrzebna będzie przynęta, która będzie znikać z plecaka po każdym zarzuceniu wędki. Nie tylko urealistyczni to łowienie ryb, ale również ograniczy użycie macro.
7. Problem z farmami niskopoziomowych druidów i czarodziejów zostanie rozwiązany przez dodanie "soul points", które będą potrzebne do robienia run, tak samo jak mana. Soul points będzie się zdobywać poprzez zabijanie potworów dających równa lub wiekszą ilośc punktów doświadczenia niż nasz poziom (n.p lvl 40 dostanie soul points tylko za zabicie rotworma lub czegoś mocniejszego). Soul points będą również odnawiać się w czasie snu w lożku. Postacie z promocją będą odnawiać te punkty szybciej. CipSoft twierdzi, że normalnie grająca postać nie powinna mieć najmniejszych problemów z tymi punktami, za to powinno sie przestać oplacać trzymać farmy runemakerów.
Żeby uniknąć problemu z brakiem run, będzie można nabyć je w każdym sklepie magicznym w mieście.
Dodaje tagze ssy z test servera http://photobucket.com/albums/a141/Update/
Write by www.tibia.pl |
|
|