ArGoLeK |
Administrator |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2005 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Skąd: Sieradz |
|
|
|
|
|
|
O Grze :
Minęły dwa lata od wydarzeń, które dokonały się w Warcraft III: The Frozen Throne, a w starganym wojnami świecie Azeroth da się wyczuć nowe zagrożenia. Rasy zamieszkujące ten świat, zmęczone nieustanną walką, mozolnie starają się przywrócić dawną świetność swym królestwom, ale spokój nie jest im dany. Na horyzoncie pojawił się nowy wróg. Nowa plaga zaleje wkrótce Azeroth.
Rasy podzieliły się na dwa obozy. Po stronie Przymierza (Alliance) stanęli Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy oraz Gnomy, a naprzeciwko nich Horda składająca się z Orków, plemion ogromnych, bykopodobnych nomadów zwanych Taurenami, Nieumarłych oraz Trolli.
Przyszłość świata wkrótce się zadecyduje. Bitwy zostaną stoczone, wojny rozstrzygnięte, nieznane zakątki przestaną być nieznanymi, a ze skromnych podróżników i wojowników zrodzą się wielcy bohaterowie, na których cześć powstanie niejedna pieśń.
World of Warcraft to sieciowa gra RPG osadzona w świecie Warcrafta - wspaniałej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard. Gracz tworzy swoją postać i rozpoczyna przygodę. Eksploruje obszar gry, wypełnia zadania walczy. Jako że gra World of Warcraft należy do gatunku massively multiplayer, tysiące graczy w tym samym momencie przemierza ten sam świat. Od nas zależy czy będziemy z nimi współpracować, czy też staniemy im na drodze. World of Warcraft to miejsce, w którym zawiążą się nowe przyjaźnie, powstaną potężne sojusze, to świat w którym stoczą się fascynujące bitwy, w których stawką będą władza i chwała.
Cały czas podczas gry grupa ludzi będzie dbała o to aby nigdy nie zabrakło nowych przygód, nowych krain do odwiedzenia ani potworów do pokonania. Ta grupa ludzi sprawi, że World of Warcraft nigdy nie będzie taki sam i będzie dynamicznie się zmieniał z miesiąca na miesiąc, z roku na rok.
Co oferuje World of Warcraft?
Przygoda, w której uczestniczą tysiące graczy z całego świata.
Potężne czary zwane rytuałami, które do wykonania wymagać będą uczestnictwa kilku postaci lecz w zamian dadzą niespotykane, potężne efekty.
Wydarzenia preparowane przez GM'ów (Game Masters) takie jak najazdy, ataki na miasta i wiele innych.
Ogromne questy, które mogą potrwać kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy. Takie questy będą mogły być podjęte tylko przez jednego gracza i w znaczącym stopniu będą wpływały na wydarzenia w całym świecie.
Bardzo przyjazny i bardzo łatwy w obsłudze interfejs, który dodatkowo można w dowolny sposób konfigurować.
Bez względu na charakter gry można równie dobrze grać samemu aczkolwiek w niektórych sytuacjach jest to niewskazane.
Szeroka gama różnego rodzaju emotów, które nadadzą interakcji z innymi graczami niepowtarzalnego, nowego wymiaru.
Obszar PvP podzielony będzie na strefy, dzięki czemu nie będzie dochodzić do sytuacji gdzie niskopoziomowe postacie będą mogły być zaatakowane przez rozbudowanych bohaterów, z którymi nie miały by szans. Każda strefa będzie miała przydzielony minimalny oraz maksymalny poziom postaci.*
Przedmioty zdobyte na obszarach PvP będą wyróżniały się spośród innych przedmiotów dostępnych w grze. Dzięki temu każdy będzie mógł rozpoznać gracza, który nie boi się bezpośrednich starć. *
Dla wszystkich chcących połączyć się w glidie Blizzard przygotował rozbudowany system. Gracze zrzeszeni w glidiach będą mieli możliwość noszenia unikatowych dla każdej glidii emblematów na zbrojach. Prawdopodobnie dostępne będą również siedziby w których członkowie będą mogli się spotykać, rozmawiać o sprawach związanych z glidią i nie tylko. *
W świecie Warcrafta odwiedzisz również ogromne obszary wodne. Odwiedzisz podwodne jaskinie, zatopione ruiny miast czy też wraki okrętów. Jeśli tylko znajdziesz wystarczająco głęboką wodę będziesz mógł w niej bez przeszkód popływać.
Podczas walki PvP otrzymasz do wykonania różne questy aby każda ze stron, oprócz chwały, walczyła o coś jeszcze.
Bardzo łatwy i przyjazny dla użytkownika ekran ekwipunku. Jeden przedmiot zajmuje jeden slot. Koniec z ograniczeniami wagowymi niesionego ekwipunku, a także z przedmiotami o nieporęcznych wymiarach.
Przmierz tajemnicze krainy Azeroth, Kalimdor, Khaz Modan oraz Lordaeron znane wszystkim miłośnikom serii Warcraft, a także odwiedź krainy w jakie do tej pory nie zawitała akcja Warcrafta.
"Wydzielone strefy" (instanced zones) pozwolą na wykonanie questów bez bycia niepokojonym przez innych graczy. Każdy gracz będzie dysponował własną, wydzieloną strefą dzięki czemu nie będzie kłopotliwych sytuacji związanych z niemożnością wykonania jakiegoś questu gdyż inny gracz właśnie go wykonał lub wykonuje.
System zdolności oparty na zdolnościach podstawowych (core skills) i zdolnościach pobocznych (secondary skills). Na zdolności poboczne składać się będą Zielarstwo (herbalism), Górnictwo (mining), Rybołówstwo (fishing), Płatnerstwo (blacksmithing) i wiele wiele innych. *
Przemierz ogromny świat wzdłuż i wszerz. W wielu miejscach, za stosowną opłatą, będziesz mógł skorzystać z transportu drogą powietrzną na grzbiecie Gryfona lub na pokładzie Sterowca Goblinów. Jeśli zapragniesz przemierzyć ocean możesz zrobić to na pokładzie statku. Praktycznie możesz wejść do każdego lochu i do każdego budynku, który znajduje się w świecie gry.
Stwórz własnego bohatera spośród wielu dostępnych ras oraz klas postaci. Nadaj mu niepowtarzalny wygląd.
Odwiedź ogromne mroczne puszcze, lasy, góry pokryte śniegiem, pustynie, bagna i inne egzotyczne krainy.
Odwiedź ogromne miasta, w których spotkasz innych żądnych przygód graczy.
Przemierz ponad setkę lochów, jaskiń, katakumb, zwanych "micro-dungeons". Pokonanie każdego z nich zajmie kilka godzin. Następnie jeśli czujesz się na siłach, a do tego masz paczkę zgranych przyjaciół zmierzcie się z ogromnymi lochami, takimi jak Balckrock Spire, których ukończenie zajmie naprawdę ogromną ilość czasu.
Cennik :
Warto wspomnieć, że wszystko to ma swoją cenę. Każdy MMORPG, aby przyciągać graczy na dłużej, aby nie pozwolić im się oderwać od zabawy musi nieustannie się zmieniać. Aby nieustannie się zmieniał potrzebna jest grupa ludzi, którzy będą nieustannie czuwać, usprawniać świat, dodawać nowe elementy. Jak łatwo się domyślić utrzymanie takiej grupy ludzi oraz serwerów, które są w stanie pomieścić i zapewnić komfort rozgrywki tysiącom osób, kosztuje, a co za tym idzie kosztuje też granie.
Miesięczna opłata za grę w World of Warcraft nie jest jeszcze ustalona i jest przedmiotem wielu dyskusji na oficjalnym forum gry. Przypuszczać można, że będzie kształtowała się w granicach 13-16$/miesiąc co daje w przeliczeniu około 50-65 złotych miesięcznie. |
|